Telefonisch planner, representatieve receptioniste, management assistent, order-binnen-haler, en dat allemaal in één persoon!
Leuk, de telefoon! Ik schuif die vier andere dingen waar ik al gelijktijdig mee bezig was even aan de kant, zodat ik bij de headset van de telefoon kan, die daar ergens onder moet liggen. Waarom heb ik die headset eigenlijk afgezet twee minuten terug? Tegelijkertijd neem ik met een lach op mijn gezicht de telefoon aan, switch ik snel even van scherm zodat ik direct notities kan typen. Terwijl ik de klant nog een prettige voortzetting van de dag wens, druk ik op de verzendknop van mijn e-mail om de terugbelnotitie door te mailen aan de specialist die even buiten de deur is. Zo, kan ik snel weer door, nog “even” die andere opdracht erdoor duwen!
Over Breuers & Cobelens
Breuers & Cobelens is een groeiend middelgroot kantoor wat energielabels voor gebouwen opstelt. Klein genoeg om jou de kans te geven echt het verschil te maken. Klein genoeg om geen HR en IT-afdeling te hebben, samen moeten we het oplossen. Klein genoeg om van iedere collega te verwachten dat ze zich realiseren dat iedere dag dat je werkt moet resulteren in blije klanten én een verstuurde factuur. Groot genoeg om leuke collega’s te hebben. Inmiddels zijn wij met zo’n 30 collega’s waarvan het grootste deel veel op pad is.
- Wij willen nooit klachten. Ook niet als ze onterecht zijn.
- Sommigen noemen ons dynamisch. Anderen chaotisch. Wij denken dat ze allebei gelijk hebben.
Ideale kandidaten bestaan bijvoorbeeld uit
- Mensen in de retail/detailhandel/winkel, die wel snel zijn op de computer, en die toe zijn aan de volgende stap in een andere branche;
- Mensen in de horeca, die wel snel zijn op de computer, en die toe zijn aan de volgende stap in een andere branche;
- Mensen uit callcenters, telemarketeers, die toe zijn aan de volgende stap in een andere branche;
- Iedere andere branche die je zat bent. Je wil graag in een nieuw vakgebied met enorm groeipotentieel aan de slag!
Over de functie
Als telefonisch planner ben je de spin in het web. Zonder jouw inzet weet niemand wat hij/zij moet doen. Je belt de huurders van woningcorporaties om de afspraak voor de woninginspectie in te plannen. Zodra je wat ervaring hebt, verwerk je ook de aanvragen welke zowel telefonisch als digitaal binnenkomen. Je stelt offertes op voor makelaars, gemeentes, commercieel investeerders en particulieren. Je werkt nauw samen met je team, bestaande uit planners en vastgoed inspecteurs. Jouw persoonlijkheid samen met je communicatieve vaardigheden, enthousiasme en doorzettingsvermogen zorgen ervoor dat je een hele hoge klanttevredenheid realiseert!
- We zijn een groeiend bedrijf en je komt op een groeiende afdeling. De functie richten we samen in. Naarmate we verder groeien, zal de functie in overleg met jou wijzigen. Leidend zal altijd de klantvraag zijn: ons bestaansrecht!
- Uren? Hoe meer, hoe beter!
- Diploma’s en titels? Branchekennis? Niet belangrijk. We geloven wel in training, opleiding en permanente ontwikkeling, zowel intern als extern!
- Wel belangrijk: houding, werk- en denkniveau, uitstekende beheersing Nederlandse taal.
- Je vult de koffiezetter bij, je houdt de vergaderzaal netjes, je serveert klanten koffie, je geeft planten water, eigenlijk doe jij potverdrie min of meer alles! Daar mag je best trots op zijn!
Wat zoeken we in jou
- Je werkt, ondanks de chaos in een extreme multitasking omgeving, zeer gestructureerd;
- Jij bent de stabiele kracht op kantoor. Op jou kunnen we altijd terugvallen;
- Je bent een echte doordouwer en kan heel goed tegen een hoge werkdruk;
- Jij kan snel schakelen in de “taal” van communiceren. We communiceren o.a. met mensen die net in Nederland zijn komen wonen, maar ook met bouwkundig specialisten met soms autistische neigingen, tot de intelligente en snel denkende directie van grote vermogensbeheerders.
- Je kan er goed mee leven dat we vandaag links gaan, morgen rechts, en overmorgen toch maar weer links. Je denkt mee en geeft altijd je mening, maar kan je er ook bij neerleggen als het genomen besluit het tegenovergestelde is van wat jij slim vindt…
Wat bieden we?
- Een enorm gezellig en positief team dat staat voor open communicatie;
- Een salaris dat recht doet aan jouw kennis en ervaring;
- Een goede pensioenregeling;
- Begin 2023 verhuizen we naar een supertof kantoor, met een groot werkcafé en fitnessruimte!
E-mail je CV en motivatie naar info@breuerscobelens.nl, we zien uit naar een kennismaking!